خداحافظ

نداي عاشقي

خداحافظ

 

آشنای عرشه ی دل! ناخدا! خداحافظ !
بادبان کشتی من! – تا خدا – خدا حافظ !
خیسم از ترانه ی امواج – داده است انگار
 
حسّ شاعرانه به دریا خدا ، خداحافظ !
 
ای ستاره! در شب و تنها ، به جاده ی غربت
 
می روم شبانه به هرجا خدا ، خدا حافظ !
 
در طلوع خاطره ها پرسه می زنم تا عشق
 
عاشقانه ها! – که تویی یا خدا – خداحافظ !
 
بعد از آن سکوت غریبی – به رنگ فاصله ها -
 
نامه ای نوشته چه زیبا خدا : « خداحافظ ! »
 
حسرتی شبیه غزل های من پُر است از تو
 
بی تو مانده راز دلم با خدا ، خداحافظ !
 
جاده! کوچه! پنجره! باران! ستاره! خاطره! عشق !
 
بوسه های وسوسه! حتی خدا! خداحافظ !
 



نظرات شما عزیزان:

maral
ساعت14:43---4 مرداد 1393
سپاسی در حد کوچکی خودم نه به اندازه ی بزرگی شما....ممنون از حضورت در برگه های دلتنگی من...
upam...و منتظر نظرت عزیزم



maral
ساعت18:54---3 مرداد 1393
upam

maral
ساعت22:05---24 تير 1393
.....لبخندلبخند.........لبخندلبخند.....< br />
..لبخند لبخندلبخند لبخند..

.لبخند لبخند لبخند.

..لبخند upam لبخند..

.....لبخند لبخند.....

..........لبخند لبخند..........

...............لبخند..............


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 2 تير 1393برچسب:,ساعت21:17توسط Mr.Amorist |